loading...
آویشو
س بازدید : 20 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: فتاحی: برای موفقیت نیازمند راهنمایی اساتید و همکاری خانواده فوتبال هستم

رییس مسابقات سازمان لیگ گفت: تلاش می‌کنم در انجام وظایفم موفق عمل کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید فتاحی از فردا به عنوان رئیس مسابقات سازمان لیگ به جای غلامرضا بهروان به طور رسمی فعالیتش را آغاز می‌کند. او پیش از این مسئول مسابقات لیگ برتر بود. فتاحی در مورد مسئولیت جدیدش  گفت:  به دلیل الزامات قانونی  و با نظر سرپرست سازمان لیگ، مسئولیت مسابقات سازمان لیگ به من واگذار شد. ضمن رخصت از بزرگان و  اساتید خودم؛ علی کاظمی، غلامرضا بهروان و مصطفی شهبازی برای فعالیت در سمت جدید تلاش می‌کنم بتوانم در انجام وظایفی که به من واگذار شده موفق عمل کنم.

وی افزود: برای رسیدن به موفقیت نیازمند راهنمایی‌های اساتیدم و بزرگان فوتبال و همکاری همه باشگاه‌ها و خانواده بزرگ فوتبال هستم. امیدوارم با تعاملی مثبت و سازنده با خانواده بزرگ و نجیب فوتبال بتوانیم روزهای بهتری را برای این ورزش پرمخاطب رقم بزنیم.

انتهای پیام/ک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1454
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 518
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 518
  • بازدید ماه : 518
  • بازدید سال : 24,389
  • بازدید کلی : 172,511
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات