loading...
آویشو
س بازدید : 21 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)

مدیرعامل استقلال با اشاره به بازی سخت این تیم با السد قطر خاطرنشان کرد: ما به تیم‌مان اعتماد داریم. استقلال تیم جوانی است و هر موقع که بازی‌اش گرفته همه تماشاگران از بازی‌های این تیم لذت بردند. اشتباهاتی وجود داشته اما تلاش کادر این است که این اشتباهات را برطرف کند. 

افتخاری در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید جلسه هیات‌مدیره استقلال روز گذشته طولانی شد و ما هرچه صبر کردیم شما نیامدید، یادآور شد: این جلسه طولانی شد. من ساعت 10 بیرون آمدم و احتمالا آن موقع که تمام شد شما خواب بودید چون هیچ کس اینجا نبود. من تازه در خصوص نامه‌ها اقدام کردم. اگر هیات‌مدیره انتقاد و نظری دارد از طریق رسانه مشکلات را به گوش سرمربی نرساند و از طریق مدیرعامل این مشکلات در میان گذاشته شود بهتر است شاید یکسری نیازها را به من بگویند و برطرف شود. 

وی ادامه داد: من یکی دو تا از موضوعات را در جلسه‌ای که با منصوریان داشتم با او در میان گذاشتم تا نقاط ضعف تیم برطرف شود. هیات‌مدیره این حق را دارد تا درباره تیم نظرش را بگوید. نمی‌توانیم بگوییم شما صحبت نکنید. همه برای تیم دلسوزی می‌کنیم اگر حرف‌‌ها رودررو زده شود بهتر است. 

مدیرعامل استقلال در مورد حرف‌های حسن زمانی خاطرنشان کرد: به او گفتم صحبت‌های شما درست نبود. به نظر می‌رسید این صحبت‌ها در جهت پیشرفت تیم نبود و در جهت تخریب بود. خودش هم گفت من دیگر مصاحبه نمی‌کنم تا بهانه‌ای ایجاد نشود. 

افتخاری در مورد جلسه با وزیر ورزش عنوان کرد: وزیر اظهار علاقه کرد. استقلال تیم جوانی است که می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود. وزیر به ما قول حمایت داد و ما گفتیم هر کاری دارد بگوید تا در نیم‌فصل اجرایی کنیم و تیم خوبی را به لیگ قهرمانان بفرستیم. 

افتخاری افزود: ما یک جلسه با دکتر خادم داشتیم که در مورد مسائل حقوقی باشگاه صحبت کردیم و فرصت نشد جلسه با منصوریان را ادامه دهم. به او گفتم عصری سر تمرین می‌آیم تا بعد از تمرین صحبت کنیم.

وی در مورد لیست خروجی و ورودی باشگاه استقلال گفت: در صورتیکه نیاز باشد لیست ورودی و خروج خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد ناراحتی معینی پس از جلسه دیروز هیأت مدیره گفت: بله ایشان خیلی ناراحت بود. البته ناراحتی‌اش هم بی‌جا نبود. انتظارش از استقلال مثل خود هواداران است و می‌خواهد که استقلال بهتر از این باشد. در مورد پرداخت به بازیکنان و همچنین بحث پرداخت جرائم تیم در صورت باخت هم پیشنهاداتی داشت که من به او گفتم اکنون وقت این صحبت‌ها نیست. 3 بازی حساس در پیش رو داریم و باید فکرمان متمرکز این 3 بازی باشد و تیم را تشویق و حمایت کنیم. نباید اکنون وارد این بحث‌ها شویم. این مسائل به نفع ما نخواهد بود. باید کاری کنیم که تیم با آرامش کارش را انجام دهد.

افتخاری در مورد اینکه با توجه به خریدهای استقلال در ابتدای فصل انتظارات از این تیم بیشتر است، گفت: من هم این مسائل را قبول دارم و نمی‌گویم که شرایط بسیار ایده‌آل است. با این حال از زمانی که ما آمده‌ایم نتایج قابل قبول بوده و فقط یک باخت مقابل تراکتورسازی داشته‌ایم. هواداران هم باید حوصله به خرج داده و صبور باشند. این تیم به زمان نیاز دارد. 

وی افزود: خود بازیکنان متوجه ضعف‌هایشان شده بودند چه برسد به سرمربی. با تمرینات مداوم تلاش می‌کنند این ضعف‌ها را برطرف کنند. ما بازیکنان جوان خوبی داریم. البته در یکی دو جا ضعف داریم که باید ترمیم شود. منتظرم منصوریان اسم بازیکنان مورد نظرش را اعلام کند تا من به فکر جذبش باشم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد مشکلات پرداختی به بازیکنان استقلال گفت: چند بازیکن پول نگرفته‌اند که چک‌هایشان صادر شد اما به دلیل خالی شدن حساب باشگاه این چک‌ها گیر کرد. خودمان هم مقصر بودیم که چک‌ها را دیر امضا کردیم. البته دلایلش را همه می‌دانید. اما بقیه بازیکنان پول‌هایشان را گرفته‌اند.

افتخاری در مورد شرایط نامناسب آکادمی استقلال گفت: شما صحبت‌های صادق ورمزیار را شنیده‌اید؟ سیاوش اکبرپور حرف‌هایش را یکطرفه زده و رفته است. ایشان باید جواب دهد. ورمزیار باید این صحبت‌ها را تائید و یا رد کند. من خودم وارد ماجرای کمپ استقلال خواهم شد. برنامه‌هایی برای کمپ استقلال داشتم که به دلیل تغییر و تحولات در وزارت ورزش ترمز کردم. من هم از شراط کمپ راضی نیستم. به جای سیاوش اکبرپور هم سیروس دین‌محمدی را آوردیم که یکی از بازیکنان بااخلاق تیم ملی و استقلال بوده است و تا دیگر پشت سرش هم حرف نباشد.

افتخاری ادامه داد: در مورد بازسازی کمپ و همچنین مسائل خود کمپ هم باید وقت بگذارم. مسئولیت کمپ به عهده ورمزیار است. او باید پاسخگو باشد. البته شیطنت‌هایی هم در آنجا شده که گزارشش را به کمیته انضباطی دادم. به عنوان مثال قرارداد برخی بازیکنان بدون اطلاع من در هیأت فوتبال ثبت شده که کار خلافی بوده و گزارش آن را به کمیته انضباطی دادم تا رسیدگی شود.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1454
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 228
  • بازدید سال : 24,099
  • بازدید کلی : 172,221
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات