loading...
آویشو
س بازدید : 19 سه شنبه 23 آذر 1395 نظرات (0)

کلانتری در خصوص اینکه آیا صحت دارد سیاه جامگان برای کسب سهمیه آسیا بسته شده است، گفت: روزهای اول چون هنوز بازی‌ها شروع نشده بود و شرایط خیلی از تیم‌ها معلوم نبود و سطح بازیکنان هم مشخص نبود بعضی‌ها برای دلخوشی و روحیه گفتند که تیم برای آسیا بسته شده اما همه می‌دانند که برای صعود یک تیم به آسیا باید با تیم‌های قدر جنگید بخصوص در لیگ خودمان باید با تیم‌هایی مبارزه کنیم که پر طرفدار و البته با پشتوانه قوی هستند.

وی در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی سیاه جامگان حل شد یا خیر گفت: من در همان ابتدای فصل مقداری از باشگاه پول گرفتم ولی دریافتی‌ام هنوز به 20 درصد نرسیده است! البته قرار بود باشگاه برای من خانه بگیرد ولی من مجبور شدم از پول خودم در مشهد خانه تهیه کنم.

هافبک سیاه‌جامگان در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه فرهاد کاظمی در جلسه معارفه‌اش در تبریز مدعی شده جایی که در مشهد تمرین می‌کردیم دوش نداشت ولی موش داشت، گفت: زمینی که ما داخل آن تمرین می‌کنیم در محوطه شهربازی و داخل یک پارک است. جدا از بحث کیفیت چمن در اطراف زمین درخت زیاد است و مردم با فکر و انرژی مثبت به داخل پارک‌ها می‌آیند ولی تنها مشکلش اینجا است که زمین تمرین ما دوش ندارد و تا بازیکنان به منزل خودشان برسند وجهه مناسبی برای بازیکن فوتبال ندارد.

وی در خصوص اینکه کاظمی گفته آنجا موش داشت اما موش نداشت، گفت: ما که موشی ندیدیم اما شاید آقای کاظمی می‌خواست ردیف و قافیه را با هم بسازد.

به گزارش فارس، فرهاد کاظمی در بازگشت خود به لیگ برتر این هفته باید به مصاف سیاه جامگانی برود که تا همین چند هفته پیش سرمربی‌اش بود.

وی در خصوص این رویارویی گفت: بازی بسیار سختی است چون ماشین‌سازی بعد از تعویض مربی و آمدن کاظمی روحیه می‌گیرد. فرهاد کاظمی را همه می‌شناسند چون او از لحاظ فنی یکی از خوب‌های ایران است. از نظر من این بازی 6 امتیازی است چون دو تیم پایین جدول هستند ولی امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم خوب ظاهر شویم.

وی درخصوص اینکه آیا انگیزه خاصی برای نشان دادن خودشان به کاظمی دارند، گفت: فرهاد کاظمی مربی سیاه جامگان بوده و ما بازیکن او، حساسیت خاصی روی او نداریم و تمام حرف‌های او را در زمانی که مربیمان بوده گوش کردیم، مطمئناً بازی خوبی خواهد شد.

کلانتری در پایان با اشاره به مشکلات مالی باشگاه‌ها گفت: در لیگ برتر عادت کرده‌ایم که همه باشگاه‌ها مشکل مالی داشته باشند. من به فدراسیون التماس می‌کنم که به این حکم‌های اجرایی که می‌دهند پایبند باشند، کاش ما هم مثل خارجی‌ها می‌توانستیم شکایت کنیم و پولمان را بگیریم، من در تبریز در دمای 12- درجه تمرین و بازی کردم و کلی از تراکتورسازی طلبکارم، هیچ کجا هم نگفته‌ام که پولم را می‌خواهم اما فدراسیون کاری کند که بازیکنان متضرر نشوند. ما می‌رویم که بازی کنیم و پول در بیاوریم اما ظاهراً فی‌سبیل‌الله کار می‌کنیم.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1454
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 610
  • بازدید ماه : 2,167
  • بازدید سال : 23,753
  • بازدید کلی : 171,875
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات