loading...
آویشو
س بازدید : 21 یکشنبه 21 آذر 1395 نظرات (0)

وی در خصوص اینکه با یک سامانه پیامکی قرارداد بسته شده، گفت: از زمانی که تصمیم گرفتیم از این سامانه حمایت کنیم، انصافاً حمایت‌ها صورت گرفت، الان هم در مورد درآمدزایی با این سامانه در حال رایزنی هستیم. شنیدم بعضی خبرنگاران سوال کرده‌اند دعوایتان در آن جلسات تمام شد که من گفتم ما دعوایی نکردیم و قهر هم نبودیم. در مذاکرات منطقی وجود دارد. 

وی تأکید کرد: در مذاکرات منطقی وجود دارد که منافع فوتبال در آن باید رصد شود. ما هم این کار را انجام دادیم، اما راهکارهایی هم داریم که باید آن را ارائه کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شد به دلیل اختلاف با طاهری به جلسه او با تاج نرفته است، گفت: من با طاهری مشکلی نداشم، چون جلسه مربوط به من نمی‌شد نرفتم. اتفاقاً طاهری با من مشکل پیدا کرد، نه من با او. من یکسری حقایق را گفتم که او برنتابید. و مشکلی هم با کی‌روش نداشتم.

عابدینی در خصوص اینکه آیا فدراسیون با شرکت آدیداس به توافق رسید یا خیر، گفت: خوشبختانه جلسات خوبی داشتیم و به نتیجه هم رسیدیم و البته 3 نفر هم به عنوان نماینده از فدراسیون به آدیداس معرفی شدند و قرار است من به همراه تاج و دیگر نماینده فدراسیون برای عقد قرارداد با آنها وارد مذاکره شویم.

وی در خصوص بدهی‌های انباشته‌شده باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه باشگاه‌ها بدهکار هستند، طبیعی است. این دین بر گردن مدیرعامل جدید می‌ماند و حال چه باشگاه خصوصی باشد و چه دولتی. دخل و خرج با هم نمی‌خواند، باشگاه‌ها چون مشکلاتی از قبلی حرفه‌ای بودن یا آماتور بودن دارند، به همین دلیل هر سال بعد از عقد قرارداد دچار مشکل می‌شوند. شما تصور کنید ما باید به جنگ تانک‌ها در آسیا برویم. مثلاً کف قرارداد باشگاه‌های ما 25 میلیارد است، در حالی که تیم‌های آسیایی با 100 میلیارد به جنگ ما می‌آیند. با این شرایط باید در آسیا رقابت کرد. به خاطر این است که باشگاه‌ها در فصل نقل‌انتقالات بازیکن می‌گیرند و این‌گونه بدهکار می‌شوند. ضمن آنکه کسر بودجه را هم هیچ‌کس قبول ندارد. متأسفانه مدیریت حرفه‌ای در فوتبال ما با چالش‌های عظیمی مواجه است.

خبرنگاری گفت: مدیران غیرفوتبالی در این موضوع تأثیرگذارند که عابدینی پاسخ داد این را قبول دارم، اما مثلاً دیگر نباید به طاهری گفت مدیر غیرفوتبالی؛ چراکه او راه و چاه را یاد گرفته است. او از آن طرف اختیار خوبی دارد و مربی خوبی هم آورده و حالا فوتبالی محسوب می‌شود. یادم می‌آید یک مدیری در مورد بازگشت یک بازیکن از امارات از من سوال کرد و وقتی مشورت گرفت به او گفتم با این رقم بازیکن را به تیمت برنگردان، چون اگر چنین پولی به او بدهی،‌ تیم به هم می‌ریزد و بالانس از بین می‌رود. پیش از این مدیران چون تعهد کرده بودند که وقتی می‌آیند کارهای خارق‌العاده انجام دهند، بازیکن گرفتند و البته شعارهایشان عملیاتی نشد. به همین خاطر بدهی روی بدهی آمد. این موضوع مختص پرسپولیس نیست و استقلال و خیلی از تیم‌ها هم همین شرایط را دارند.

وی درباره اینکه امسال وضعیت تیم پرسپولیس خوب است اما استقلال شرایط خوبی ندارد، اظهار داشت: به هر حال طبعیت فوتبال همین است و اینطور نیست که یک تیم همیشه خوب باشد یا اینکه دو تیم با هم قهرمان شوند. شما ببینید یک بار منچستر یا آرسنال خوب هستند یا اینکه یک سال رئال خوب است و یک سال دیگر بارسلونا. اما باید این را در نظر داشته باشیم که مالکیت دولتی و مدیریت بخش خصوصی را در فوتبال انجام دهیم و من این موضوع را می‌پسندم. به این صورت که مالکیت باشگاه‌ها در اختیار دولت باشد اما مدیریت آن را به بخش خصوصی بدهند و اگر هم سودی در این بین به وجود آمد بخشی سهم دولت و بخشی هم برای بخش خصوصی باشد. مطمئنم در این شرایط اتفاق بدی رخ نمی‌دهد.

وی درباره برخی از افراد ثروتمندی که در فوتبال هزینه‌ کرده‌اند هم تصریح کرد: این مسئله همان اجاره به شرط تملیک یا همان موضوعی است که گفتم به این صورت که مالکیت در اختیار دولت و مدیریت در اختیار بخش خصوصی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1454
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 350
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 785
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 785
  • بازدید ماه : 785
  • بازدید سال : 24,656
  • بازدید کلی : 172,778
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات