loading...
آویشو
س بازدید : 50 یکشنبه 21 آذر 1395 نظرات (0)
وی افزود: همان طور که می‌دانید کسب مدال در دوومیدانی، آن هم در دوی سرعت بسیار دشوار است اما علاقمندم تا این دارایی ام را به حضرت رضا(ع) که ارتباط معنوی تنگاتنگی دارم، تقدیم نمایم.

سریع ترین مرد ایران صحبت‌هایش را این گونه ادامه داد و گفت: در حساس ترین شرایط تمرین و مسابقه، زمانی که خودم و خدای خودم حضور دارم به ایشان متوسل می‌شوم و خدا را شکر همیشه لطف ایشان شامل حالم بوده و همواره توانسته‌ام با کمک این امام گره گشا، به خواسته‌هایم برسم.

تفتیان در پاسخ به این سوال که اگر باز هم موفق به کسب مدال شوی آنها را هم به موزه امام رضا(ع) اهدا خواهی کرد، گفت: به طور حتم این کار را انجام خواهم داد و امیدوارم که این بار با کمک این امام بزرگوار بتوانم مدال‌های المپیک و جهانی را کسب کرده و آنها را به ایشان اهدا کنم چرا که همه توفیقاتم از خیر و برکت حضرت رضا(ع) بوده، هست و خواهد بود.

انتهای پیام/ذ

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1454
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 515
  • بازدید ماه : 2,072
  • بازدید سال : 23,658
  • بازدید کلی : 171,780
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات