loading...
آویشو
س بازدید : 17 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پدیده مشهد در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: در مورد بازی فردا مقابل پدیده مشهد باید بگویم یک مسابقه سخت در انتظارمان است. می‌دانید سال قبل در هردو بازی به تساوی دو بر دو رسیدیم. مسابقات سختی مقابل پدیده داشتیم. اگر یادتان باشد در مسابقه برگشت دقیقه 93 گل تساوی را زدیم. این تیم مقابل تراکتورسازی هم نشان داد چقدر قوی است.

وی افزود: بیرانوند، امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده که دو روز قبل مصدوم شد را نداریم. پال یانسکی هم دیروز مصدوم شد و کنارمان نیست. فردا همه نفراتی که به میدان می‌روند بازیکن پرسپولیس هستند و انتظار داریم همه توان خود را به کار بگیرند. از طرف باشگاه، کادرفنی می‌گویم که از هواداران پر شمار خود در مشهد خبر داریم. عشق به پرسپولیس قابل تحسین است وقتی نمی‌توانیم هواداران را شاد کنیم ناراحت می‌شویم. ما تلاش می‌کنیم که به روند نباختن خود ادامه دهیم. در یک سال و نیم اخیر فقط یکبار متحمل شکست شدیم. می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم و همچنان نتایج مثبتی بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه در مورد اینکه آیا برای بازی فردا استرس ندارند، یادآور شد: قبل از هر بازی هیجان خاص خودمان را داریم. چرا باید اسم این مسئله را استرس بگذاریم. بهترین شغل دنیا فوتبال را داریم. شادی ورزش در فوتبال است. طبیعی است که در یک بازی یک تیم برنده و یک تیم بازنده می‌شود از بازیکنان می‌خواهم از نمایشی که ارائه می‌دهیم لذت ببرند. مهمترین مسئله این است که بازی جوانمردانه باشد. پدیده قدرتش را نشان داده است. این تیم کاملا هم طراز تراکتورسازی ظاهر شد.

برانکو در مورد پیشنهاد خارجی محمد انصاری و بحث رفتن احمد نوراللهی به خدمت سربازی، خاطرنشان کرد: انصاری از چین پیشنهاد دارد. موضع خودم را از قبل مشخص کردم. تا آنجا که به بنده مربوط می‌شود با این مسئله موافقت نکردم. باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد که آیا او را می‌دهد یا نه را من نمی‌دانم. اگر اجازه بدهم او برود فردا چطور می‌توام در روی بازیکنان و هواداران نگاه کنم. در مورد احمد نوراللهی هیچ کاری از دستمان بر نمی‌آید. او وظیفه گذراندن خدمت سربازی را بر گردن دارد. حالا او به تراکتورسازی می‌رود یا ملوان را من نمی‌دانم.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط پدیده را چطور می‌بیند، افزود: انتظار این سوال را داشتم. در مورد پدیده باید بگویم این تیم بسیار منسجم است. آنها گل‌های زیادی خوردند و گل‌های زیادی زدند. بازیکنان خوبی از پرسپولیس در این تیم هستند. نفراتی مثل کفشگری و کمندانی. شهاب گردان بازیکن فصل قبل در سپاهان در این است. در مورد بازیکنان جوان صحبت نمی‌کنم. یکبار در دوره جوانی در مورد دروازه بان یک تیم حرف زدم و گفتم او کیفیت ندارد اما در بازی مقابل ما او بهترین بازیکن شد. خوبی بازیکنان به کنار در مورد ضعف‌های حریف هم حرف نمی‌زنم. شما فکر می‌کنید حریف در یک بخش ضعیف است اما در بازی اتفاق دیگری می‌افتد. فوتبال به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست. ما فقط می‌دانیم پدیده تیم بسیار قوی است و این تیم مقابل هر حریف قدرتمندی می‌تواند خطرناک باشد.

س بازدید : 20 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از تساوی یک به یک مقابل گسترش فولاد گفت: بازی خوبی را ندیدیم و گل بچه‌گانه ای دریافت کردیم. اگر روند عادی بازی طی می‌شد، می‌توانستیم 2 بر یک یا 3 بر یک پیروز شویم.

وی در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه تختی گفت: من احترام زیادی برای صحبت‌های کمالوند قائلم و باید بگویم چمن ورزشگاه هم شرایط مناسبی ندارد و فکر می‌کنم مسئولین باید به این مسائل رسیدگی کنند. نه اینکه برای چیزهای بیهوده‌ای وقت خودشان را تلف کنند اما باید بگویم شرایط زمین بازی برای هر دو تیم یکسان بود و تیم ما توپ‌های زیادی را در این زمین لو داد.

سرمربی تیم نفت در خصوص شرایط کنونی تیمش در جدول رده‌بندی تصریح کرد: فوتبال همین است. یک روز برنده‌ای و یک روز بازنده اما باید تا همین جای کار هم از بازیکنانم تشکر کنم. چرا که ما شرایط سختی را تا به حال گذرانده‌ایم و البته مسئولین باشگاه هم در ابتدای فصل از ما انتظار زیادی نداشتند اما با تلاش جانانه بازیکنان توانستیم جزء مدعیان لیگ قرار بگیریم. این را هم باید بگویم که اگر شرایط و امکانات دیگر تیم‌ها را داشتیم در حال حاضر باید اول یا دوم می‌شدیم.

علی دایی در خصوص پخش نشدن این بازی از تلویزیون نیز خاطرنشان کرد: این سیاست‌هایی است که صدا و سیما آن را اتخاذ می‌کند و فکر می‌کنم می‌شد این بازی در شبکه ورزش پخش شود ولی چون علاقه‌ای نیست طبیعتا پخشی هم صورت نمی‌گیرد ولی باید بگویم ما با پخش تلویزیونی یا بدون پخش تلویزیونی باید نتیجه بگیریم.

وی در خصوص حل شدن یا نشدن مشکلات بازیکنان تیم نفت اذعان داشت: در سه هفته اخیر مسئولین تلاش کرده‌اند و دو پرداختی به بازیکنان داشته‌اند و فکر می‌کنم مسئولین هم تلاش خود را برای حل کردن مشکلات بازیکنان به کار بسته‌اند.

دایی در پاسخ به خبرنگاری که از بد بودن وضعیت در جایگاه خبرنگاران گله داشت، گفت:‌ ما در فوتبال‌مان چه چیزی درست است و در سر جایش قرار گرفته که این موضوع بخواهد درست باشد. وظیفه سازمان لیگ است که به این مسائل و امکانات رسیدگی کند. آنها فکر می‌کنند یک استادیوم فقط باید سکو و چمن داشته باشد تا مناسب برگزاری بازی باشد. اما به نظر من برای برگزاری استاندارد یک بازی باید امکانات هم استاندارد باشد.

س بازدید : 33 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی عصر پنجشنبه و در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول و امتیازاتی که از دست دادیم، بازی فردا بسیار حیاتی و مهم است و پیروزی در این بازی ما را به لیگ برمی‌گرداند اما اگر امتیاز نگیریم به کما می‌رویم و از نظر روحی و روانی شرایط بدی پیدا می‌کنیم. امیدوارم به بحران نخوریم و با پیروزی به لیگ برگردیم.

وی افزود: ما در مقابل فولاد هم خوب بودیم، جلو افتادیم ولی متأسفانه گل خوردیم. اگر بتوانیم شرایط مسابقه را درک کنیم بهترین عملکرد را خواهیم داشت. شرایط ما خوب نیست ولی باید این بازی را ببریم.

ویسی در مورد عادت کردن سپاهان به باخت گفت: تمام تیم‌های دنیا به این بحران برخورد می‌کنند؛ مانند استقلال و فولاد و ذوب‌آهن در همین فصل و پرسپولیس در فصل قبل.

وی ادامه داد: وقتی به یک خانه جدید می‌روید همه چز برای شما مهیا نیست. ممکن است کلید برق، لوله کشی و گاز مشکل داشته باشد. سپاهان خانه جدیدی است و تیم نسبت به پارسال جوانتر شده است. پارسال میانگین سنی بازیکنان سپاهان 31 سال بود اما امسال به 23 سال رسیده است و این برای سپاهان، ایران و آسیا بسیار امیدوارکننده است. ما هیچ وقت افتضاح نبوده‌ایم و شرایط متوسط رو به بالایی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا قراردادش یک ساله است بیان داشت: این توافق من با باشگاه بوده است. انشاالله اگر عملکردم خوب باشد این همکاری ادامه‌دار خواهد بود. من به باشگاه گفته‌ام که امسال تیم متفاوتی خواهم ساخت که هم جوانگرایی و هم نتیجه در آن وجود داشته باشد. امیدوارم در انتهای فصل در بین پنج تیم بالای جدول قرار داشته باشم. شرایط ما جالب نیست و تمام توان خود را برای پیروزی در بازی فردا می‌گذاریم تا هواداران، باشگاه و بازیکنان خوشحال شوند.

ویسی در پاسخ به اینکه آیا از یارگیری ابتدای فصل و نتایجی که سپاهان با او گرفته راضی است یا نه گفت: بله راضی هستم. سپاهان عشق و علاقه من است. شاید برخی موارد مانند نتایج برخی بازی‌ها راضی‌کننده نبوده باشد اما از بازیکنان راضی هستم. آنها بسیار با اخلاق و آینده‌دار هستند و از نظر سطح فنی عملکرد بسیار خوبی دارند.

وی با بیان اینکه حتماً در نیم‌فصل بازیکن جذب می‌کند، گفت: اگر روند به همین صورت باشد مجبوریم یک گلزن به تیم اضافه کنیم و یک بازیکن را از لیست خارج می‌کنیم. زمانی که قرارداد بستم وقت زیادی برای یارگیری نداشتیم. مثلاً از پدرو هنریکه انتظار بیشتری بود که امیدواریم بهتر شود. لی اولیویرا خوب عمل کرده است و اینکه گل می‌خوریم صرفاً به خاطر او نیست و گاهی وقت‌ها سیستم دفاعی تیم مشکل دارد.

ویسی درمورد شرایط صبای قم اظهار داشت: صبا در بحران مالی قرار دارد و هر هفته عملکرد متفاوتی داشته است. ما حساب ویژه‌ای روی این بازی کرده‌ایم چراکه بازیکنان خوب و گردن کلفتی دارد و ما باید با استرس مثبت به مصاف صبا برسیم.

س بازدید : 26 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار حساس استقلال و تراکتور در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر که فردا از ساعت 16 و 20 آغاز می شود برای اولین بار در لیگ برتر با حضور 6 داور برگزار خواهد شد.

محمدرضا فغانی و حسن اکرمی 2 داوری هستند که تیم داوری بیژن حیدری، رضا سخندان، محمدرضا ابوالفضلی و اشکان خورشیدی را در امر قضاوت به عنوان داور خط یاری خواهند کرد.

س بازدید : 20 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (1)
خبرگزاری فارس: بیمه رازی به عنوان تیم اول به نیمه‌نهایی رسید/ دیدار با سینا صنعت برای فینالیست شدن

تیم‌های بیمه رازی و سیناصنعت ایذه به عنوان تیم‌های اول گروه خود به مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های کشتی فرنگی جهان صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با حضور 16 تیم، از ظهر امروز (به وقت محلی) در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است و فرداشب با مشخص شدن تیم های برتر به پایان می‌رسد.

تیم بیمه رازی یکی از دو نماینده کشورمان در این رقابت ها در سومین و آخرین دیدار مقدماتی خود مقابل تیم پرولیتر صربستان با نتیجه 7 بر یک به پیروزی رسید تا به عنوان تیم اول گروه D برای حضور در دیدار فینال به مصاف تیم اول گروه C سینا صنعت ایذه دیگر نماینده کشورمان، برود.

نتایج مسابقات انفرادی به شرح زیر است:
59 کیلوگرم: سامان عبدولی 9 (برنده) - فریس صفر

س بازدید : 26 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: آریا نسیمی شاد رکورد ملی ۲۰۰ متر قورباغه را شکست

شناگر المپیکی ایران در ماده ۲۰۰ متر مسابقات جهانی مسافت کوتاه کانادا رکورد ۲۰۰ متر قورباغه را شکست.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ آریا نسیمی شاد شناگر 17 ساله و المپیکی ایران در ماده 200 متر قورباغه رکورد ملی ایران را ارتقا داد.

نسیمی شاد 200 متر قورباغه را در استخر مسافت کوتاه با زمان  2.15.29  طی کرد.
پیش از این رکورد ملی این ماده با زمان 2.18 در اختیار خودش بود.

آرشام میرزایی دیگر شناگر ایران هم در ماده 50 متر آزاد زمان  23.41 را ثبت کرد.

مسابقات شنا مسافت کوتاه قهرمانی جهان به مدت شش روز در کانادا برگزار می‌شود. این مسابقات با حضور بیش از 170 کشور روز سه‌‌شنبه (16 آذر) آغاز و تا روز یک‌شنبه (21 آذر) ادامه خواهد داشت.

آرشام میرزایی، آریا نسیمی‌شاد، امیرعباس امرالهی سه شناگر ایران در این مسابقات هستند که با هدایت خشایار حضرتی به رقابت باحدود 1000 شناگر برتر جهان می پردازند.

انتهای پیام/ک

س بازدید : 19 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت فوتبال بوشهر

وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر به بوشهر به منزل پوربهی پیشکسوت فوتبال بوشهر رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس سلطانى فردر جمع هیات‌هاى ورزشى استان بوشهر گفت : هر زمان نگاه مدیریتى همراه با عدالت و منطق به ورزش زنان شده است، این بخش از ورزشکاران کشورمان به خوبى توانمندى خود را نشان داده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: درخشش زنان ورزشکار قابل توجه است و در المپیک آینده انتظار سه مدال از دختران ورزشکار ایران داریم.

سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر به بوشهر به منزل پوربهی پیشکسوت فوتبال بوشهر رفت.

انتهای پیام/ک

س بازدید : 16 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: صعود منچستر و فنربافچه از گروه A/ رم، بیلبائو و سن‌اتین هم راهی مرحله بعد شدند

هفته آخر و شب پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا با صعود منچستر، فنرباغچه، رم و بیلبائو دنبال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا از ساعت 21  و30 دقیقه با برگزاری 12 دیدار در 6 گروه دیگر پیگیری شد که با صعود منچستر، فنرباغچه، رم و بیلبائو دنبال شد.

نتایج کامل دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

گروه A


زوریا صفر - منچستر یونایتد 2

برای منچستر میختاریان 48 و ابراهیموویچ 88 گلزنی کردند.

س بازدید : 128 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: صعود آلکمار در حضور 21 دقیقه‌ای جهانبخش+عکس

آلکمار در حضور 21 دقیقه‌ای جهانبخش مقابل زنیت به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد لیگ اروپا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب مرحله گروهی و در هفته ششم و پایانی لیگ اروپا آلکمار در گروه D به مصاف زنیت صدرنشین  رفت.

این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود آلکمار در خانه به پایان رسید.

آلکمار با این نتیجه با 8 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعد لیگ اروپا صعود کرد.

جهانبخش ملی پوش ایرانی آلکمار بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 69 به جای بل‌حسنی  وارد میدان شد.

س بازدید : 30 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: پرسپولیس امروز مقابل پدیده قرمز می‌پوشد/ غیبت خوردبین در جلسه هماهنگی

تیم فوتبال پرسپولیس امروز با لباس‌های قرمز به مصاف پدیده خراسان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که پیش از این عنوان شد تیم پرسپولیس امروز در مشهد با پیراهن‌های سفید به مصاف پدیده خواهد رفت، اما در جلسه هماهنگی شب قبل مقرر شد شاگردان برانکو با لباس‌های قرمز رنگ وارد زمین شوند و پدیده سفید بپوشد.

همچنین در این جلسه پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای و محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس غیبت داشتند و نماینده دیگری از سوی این باشگاه در این جلسه شرکت داشت.

گفتنی است به دلیل نرسیدن حیدر بهاروند ناظر این بازی به پرواز و عدم حضور او در مشهد جلسه هماهنگی را غلامرضا بهروان برگزار کرد.

تیم‌های پدیده و پرسپولیس امروز در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/ک

س بازدید : 103 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: فیلم/پای هنریک به گل باز و زلاتان 7 گله شد؛صعود منچستر

منچستر در شب گلزنی میختاریان و زلاتان بر زویا غلبه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب مرحله گروهی لیگ اروپا و در شب ششم منچستر میهمان زوریا اوکراین بود.

این دیدار در شبی که میختاریان اولین گل خود را برای من‌یو به ثمر رساند و زلاتان برای هفتمین بار با پیراهن تیمش موفق به گلزنی شده با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان مورینیو خاتمه یافت تا شیاطین سرخ راهی مرحله حذفی شوند.

فیلم پیروزی 2 بر صفر منچستر مقابل زوریا را در زیر می‌بیند:

 

انتهای پیام/ک

س بازدید : 102 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: معرفی نامزدهای فدراسیون دوچرخه‌سواری تا یکی دو روز آینده/ سه استان بدون رییس

نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری تا یکی دو روز آینده معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، براساس اعلام وزارت ورزش و جوانان، قرار است انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری روز ششم دی ماه برگزار شود.
برهمین اساس، نصرالله پریچهره، سرپرست فدراسیون در خصوص اعلام اسامی نامزدهای انتخابات به فارس گفت: با توجه به اینکه زمان مجمع انتخاباتی اعلام شده، اسامی نامزدها تا یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد.
وی در مورد اینکه چند هیات با سرپرست اداره می شوند، گفت:استانهای اصفهان، کرمانشاه با سرپرست اداره می شوند و مازندران هم در ند روز گذشته فرصت 4 ساله رییس هیاتش به پایان رسیده است.
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این سوال که چرا کمیته انضباطی در مورد ادعای امید سراجی مبنی بر گم شدن پولهای خرید دوچرخه های چینی گفت: رییس کمیته انضباطی در سفر حضور داشتند و این جلسه ساعت 14 روز دوشنب هفته آینده برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ک

س بازدید : 99 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: فیلم/صعود آلکمار در حضور جهانبخش

آلکمار در حضور 21 دقیقه‌ای جهانبخش راهی مرحله حذفی لیگ اروپا شد.

به گزارش خبزگاری فارس، آلکمار در حضور جهانبخش در شب ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف زنیت صدرنشین گروه D رفت.

این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود آلکمار خاتمه یافت.

جهانبخش از دقیقه 69 به جای بل‌حسنی برای آلکمار وارد میدان شد.

فیلم پیروزی و صعود آلکمار به مرحله بعدی لیگ اروپا را در زیر مشاهده می کنید.

انتهای پیام/ک

س بازدید : 51 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (1)
خبرگزاری فارس: صعود اسپارتا در حضور ساوتهمپتون و اینتر/آژاکس، شالکه و سلتا راهی مرحله حذفی شدند

اسپارتا در حضور اینتر و ساوتهمپتون از گروه K راهی مرحله بعد شد و شالکه و آژاکس مقتدرانه راه صعود را پیش گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس،هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا از ساعت 23 و 35 دقیقه با برگزاری 6 دیدار در 3 گروه دیگر پیگیری شد که اسپارتا در حضور اینتر و ساوتهمپتون از گروه K راهی مرحله بعد شد و شالکه و آژاکس مقتدرانه راه صعود را پیش گرفتند.

نتایج کامل دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

گروه G


استاندارد لیژ یک - آژاکس یک


پاناتینایکوس صفر - سلتاویگو 2

در این گروه آژاکس با 14 امتیاز اول و سلتا با 9 امتیاز دوم شدند.

گروه I

تعداد صفحات : 49

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1454
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 352
  • بازدید ماه : 1,252
  • بازدید سال : 20,462
  • بازدید کلی : 168,584
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات