loading...
آویشو
س بازدید : 28 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هادی ساعی، پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران صبح امروز (جمعه) برای حضور در فینال مسابقات گرندپری باکو راهی کشور آذربایجان شد.

ساعی میهمان ویژه فدراسیون جهانی است که با دعوت رسمی از سوی مسئولان فدراسیون جهانی تکواندو راهی این رقابت‌ها شده است.

مراسم معرفی بهترین‌های سال 2016 در حالی در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها برگزار خواهد شد که ساعی نیز در این مراسم حضور خواهد داشت.

مسابقات گرندپری باکو و جام جهانی تا روز دوشنبه هفته آینده در کشور آذربایجان برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران نیز در هردو رویداد با ترکیب کامل حضور دارد.

س بازدید : 24 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه سرپرستان کاروان 50 کشور در چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی در باکو برگزار شد.

آزاد رحیموف وزیر ورزش و جوانان آذربایجان در این نشست گفت: کمتر از 5 ماه دیگر به برگزاری این بازی‌ها فرصت باقی‌است. برنامه‌های ما در حالت کلی در حال اجراست و طبق برنامه‌ای که داشتیم پیش می‌رویم.

وی افزود: ما دوست داشتیم نمایندگان و ورزشکاران 57 کشور اسلامی را در این مسابقات ببینیم، اما 50 کشور فقط اعلام آمادگی کرده‌اند.

وزیر ورزش آذربایجان از همکاری 8 اسپانسر برای برگزاری این بازی‌ها خبر داد.

8 هزار داوطلب به برگزاری این بازی‌ها کمک می‌کنند.

بازی‌های کشورهای اسلامی اردیبهشت سال آینده (12 تا 22 می) در باکو برگزار می‌شود. شاهرخ شهنازی نیز به عنوان سرپرست کاروان ایران در این نشست حضور داشت.

س بازدید : 22 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه ایران را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2+2 اعلام کرد، رسانه‌های سعودی شروع به جوسازی کردند و با مظلوم نمایی خودشان به دنبال ماهیگیری از آب گل آلود شدند.

روزنامه الوطن عربستان امروز با نوشتن گزارشی علیه ایران به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود بود. سعودی‌ها در این گزارش ابتدا به کم شدن سهمیه ایران از 3+یک به 2+2 پرداختند و دلیل این اقدام AFC را پرخاشگری هواداران ایرانی عنوان کردند!

این روزنامه چاپ عربستان در ادامه با ادله‌های واهی ابتدا تیم الهلال را در سال 2013 که برای بازی با استقلال به تهران آمده بود یکی از تیم های ضربه خورده از هواداران ایرانی عنوان کرد و موضوع آب‌های آلوده را که ادعا واهی سعودی‌ها در آن زمان بود را مطرح کرد.

پس از مظلوم نمایی باشگاه‌های خودشان به موضوع میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت که در سال جاری با بهانه جویی‌های فراوان این بازی‌ها میان نمایندگان عربستان با ایران در خارج از کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این اقدامات سودجویانه سعودی‌ها علیه ایران برای همه روشن است و این اقدامات برای ما نخ نما شده است. سعودی‌ها از این اتفاق به نفع خود استفاده کردند تا به هر نحوی ثابت کنند که تمام این اتفاقات به خاطر پرخاشگراری هواداران کشورمان بوده است و به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند.

س بازدید : 53 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون تکواندو، نخستین روز از مسابقات فینال گرندپری 2016، از ساعت 9:30 صبح امروز (جمعه) به وقت ایران در مجموعه ورزشی المپیک «سرحدچی» آغاز شده است و مبارزات تکواندوکاران اوزان 49- و 67- کیلوگرم زنان و 58- و 80- کیلوگرم مردان در حال پیگیری است.

در این دوره از مسابقات 16 تکواندوکار (هر وزن دو نماینده) براساس آخرین رنکینگ اعلام شده در ماه اکتبر به مصاف یکدیگر می‌روند تا تا در نهایت مدال آوران 4 وزن 58-، 68-، 80- و 80+ کیلوگرم در گروه مردان و 4 وزن 49-، 57-، 67- و 67+ گیلوگرم زنان در آخرین رویداد سال 2016 معرفی شوند.

آرمین هادی‌پور هوگوپوش وزن 58- کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود به مصاف «تای هون کیم» از کره‌جنوبی، دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک 2016، یک طلا و دو برنز گرندپری 2015، طلای قهرمانی جهان 2015، یک طلا و یک برنز گرندپری 2014 و طلای مسابقات قهرمانی آسیا 2014 رفت و نتیجه را 11 بر 2 واگذار کرد.

نماینده کشورمان در دیدار نخست با «میلوس گلادوویچ» تکواندوکار صربستانی توانست نتیجه را 2 بر صفر پیروزی برای خود ثبت کند.

مسابقات فینال گرندپری G8 است و به نفر اول هر وزن 80 ، نفر دوم 48 و نفر سوم 28.8 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق می‌گیرد.

س بازدید : 21 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، طبق برنامه قبلی مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار بود محمود خوردبین، محمدعلی ترکاشوند و پندار خمارلو نمایندگان باشگاه پرسپولیس پس از بازی امروز این تیم مقابل پدیده به تهران بیایند تا بامداد فردا جهت حضور در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا راهی مالزی شوند اما به دلیل بارش سنگین برف در شهر مشهد بازی پرسپولیس در این شهر امروز لغو شد و فردا برگزار می‌شود.

با این حساب سفر نمایندگان پرسپولیس به قوت خود باقی خواهد بود و به همین دلیل خوردبین و خمارلو فردا ساعت 4 صبح راهی مالزی شوند.

با این حساب سرپرست تیم و مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در بازی فردا مقابل پدیده غایب خواهند بود.

س بازدید : 32 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: فحاشی تماشاگران به دو تیم/ یک هوادار به بیمارستان اعزام شد+ تصاویر و فیلم

هواداران دو تیم استقلال و تراکتورسازی به شدت علیه یکدیگر فحاشی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هواداران دو تیم استقلال و تراکتورسازی پیش از شروع مسابقه به شدت علیه یکدیگر فحاشی کردند.

* هواداران تراکتورسازی ضلع شمالی ورزشگاه را به خود اختصاص داده است و همگی آنها با بادکنک‌ به دست در ورزشگاه حضور دارند.

* یکی از تماشاگران حال بد شد و به همین دلیل آمبولانس به کنار پیست آمد تا او را به بیمارستان اعزام کند.

* دروازه‌بانان دو تیم در حال حاضر مشغول گرم کردن هستند.

* محسن کریمی بازیکنان استقلال که در این بازی مصدوم است با مشکل وارد ورزشگاه شد زیرا مأموران او را نمی‌شناختند که با وساطت خبرنگاران او وارد ورزشگاه شد.

* هواداران دو تیم استقلال و تراکتورسازی تعدادشان تقریباً برابر است و این در حالی است که بیرون از ورزشگاه ترافیک شدیدی وجود دارد و تماشاگران همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند.

س بازدید : 25 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: پرسپولیس در سالن فیاض بخش تمرین کرد/ فوتسال و شوت به دروازه دستور کار سرخپوشان

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز خود بعد از تعویق دیدار مقبال پدیده مشهد را در سالن فیاض بخش شهر مشهد برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پرسپولیس پس از لغو دیدار برابر پدیده که قرار بود امروز برگزار شود، در سالن فیاض بخش مشهد به تمرین پرداختند.

بازیکنان پیش از آغاز تمرین به بازی بسکتبال و تنیس فوتبال پرداخته و پس از صحبت‌های برانکو، زیر نظر مارکو به گرم کردن و انجام حرکات کششی و نرمشی روی آوردند.

حرکات پا به توپ و پاس‌های تکضرب بخش بعدی تمرین بود و بعد از آن، فوتبال هدفمند پنج به یک انجام شد.

دروازه‌بان‌ها هم کار خود را با ایگور پانادیچ آغاز کردند.

شوت به سمت دروازه، مرحله بعدی تمرین بود که در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

س بازدید : 17 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: جدال سینا صنعت و نماینده ترکیه در فینال/ بیمه رازی در رده‌بندی به مصاف مجارستان می‌رود

نتایج دیدارهای نیمه‌نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در حالی مشخص شد که سینا صنعت در فینال به مصاف نماینده ترکیه خواهد رفت و بیمه رازی در رده‌بندی با مجارستان مسابقه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با حضور 16 تیم، از ظهر دیروز (به وقت محلی) در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است و امشب با مشخص شدن تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

صبح امروز مسابقات نیمه نهایی برای مشخص شدن تیم‌های راه یافته به دیدارهای فینال، رده‌بندی و کسب عناوین پنجم تا یازدهم برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

* مسابقات تیم‌های اول گروه‌ها برای حضور در دیدار فینال و رده بندی:

س بازدید : 15 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های سپاهان و صبای قم از ساعت 14:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در حضور حدود 4 هزار تماشاگر آغاز شد که این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

 

 پیام حیدری

محمد عطایی و علیرضا ایلدروم

مهرداد محمدی از سپاهان و کیوان امرایی، وحید علی آبادی و مهران امیری از صبای قم

مهرداد محمدی (29 و 63)، جلال‌الدین علی‌محمدی (35) و حسین پاپی 3+90 برای سپاهان؛ قاسم دهنوی 90+1 برای صبا از روی نقطه پنالتی

اتفاق مهم بازی

این بازی درحالی برگزار شد که درگیری مسئول برگزاری مسابقه با عوامل صدا سیما به منظور جلوگیری از استفاده از دوربین کنار زمین بازی را تحت الشعاع قرار داده بود.

س بازدید : 26 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

رضا غیاثی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص گلایه‌های نادر دست نشان از محسن ترکی گفت:در روزی که محسن ترکی داور بازی نفت آبادان و سایپا تهران قصد داشت با نشان دادن آماگی جسمانی خوبش و از آن مهم‌تر با یک قضاوت بدون اشتباه به همه شوایع و شواهد تست دادن یا تست ندادنش در کلاس داوران الیت آسیا خاتمه دهد بازهم یک صحنه مشکوک به هند پنالتی در اواخر بازی در محوطه جریمه تیم سایپا توسط بازیکنان این تیم تمام تلاش‌های او را بی ثمر کرد.
وی تاکید کرد:محسن ترکی که در دقیقه 10 بازی به درستی یک خطای پنالتی را درمحوط جریمه نفت به نفع تیم سایپا اعلام کرده بود متاسفانه در دقایق پایانی بازی به علت جاگیری بدش و نداشتن زاویه دید مناسب نتوانست به درستی خطای هند مدافع سایپا راتشخیص دهد،از بخت بد او رحیم‌پور کمک داور دوم بازی که بر صحنه هند مسلط بود ترکی را دراعلام پنالتی یاری نکرد تا این پنالتی شاید اثر گذار درنتیجه بازی از دید ترکی پنهان بماند. البته  درسایر اوقات بازی و صحنه های حادث شده در بازی تصمیمات ترکی قابل قبول بود.

س بازدید : 25 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، اتحادیه فوتبال اروپا با بسته شدن پرونده مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم منتخب هفته آخر مرحله گروهی را اعلام کرد.

در این تیم منتخب هیچ یک از ستارگان مطرح مستطیل سبز حضور نداشتند و تنها بازیکنان سرشناس این تیم آردا توران، هافبک بارسلونا و دانیله روگانی، مدافع یووه است.


س بازدید : 28 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده مشهد به دلیل بارش برف سنگین لغو و به فردا موکول شد. از همین رو باشگاه پدیده خراسان با ارسال نامه به سازمان لیگ خواستار تعلیق این مسابقه شد.

جواد طاری‌بخش سخنگوی باشگاه پدیده خراسان در این ارتباط گفت:‌با توجه به اینکه بازی امروز به فردا موکول شده و فاصله زمانی مسابقه تا بازی با استقلال کمتر شده است، باشگاه درخواست خود را به سازمان لیگ برای تعویق دیدار هفته آینده با استقلال به سازمان لیگ ارسال کرد.

س بازدید : 14 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با تراکتورسازی به شرح زیر مشخص شد.

مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، یعقوب کریمی، هرایر مگویان، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، خسرو حیدری، جابر انصاری، کاوه رضایی و علی قربانی.
دیدار دو تیم از ساعت16:20 در ورزشگاه ازادی برگزار خواهد شد.

س بازدید : 47 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، پیست بین‌المللی توچال امروز با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک به صورت رسمی افتتاح شد.

ملی‌پوشان ایران که خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی زمستانی به میزبانی ژاپن آماده می‌کنند تمرینات خود را در این پیست پیگیری خواهند کرد.


س بازدید : 21 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده به دلیل بارش برف سنگین در مشهد لغو شد اما ظاهرا قسمتی از زمین بدون کاور ماند و همین موضوع باعث لغو مسابقه شده است.

سلاطین مدیر ورزشگاه ثامن‌الائمه شهر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت:‌ از ساعت18 امروز پاکسازی زمین آغاز می‌شود ولی باید بگویم ما از چند روز قبل کاوری را در نظر گرفتیم و پیش از اینکه بارش برف شب گذشته آغاز شود آن را روی زمین پوشاندیم.

وی افزود: متأسفانه باد شدیدی شروع به وزیدن کرد و باعث شد بخشی از کاورها به کنار برود و به همین علت همان 30 درصدی که کاور نداشت، باعث شد زمین برفی و شرایط بدی روی آن ایجاد شود. در حال حاضر 70 درصد زمین دارای کاور است و تنها 30 درصد از زمین کاور ندارد که همان طور که اشاره کرد به خاطر وزش باد این اتفاق افتاد.

سلاطین در ادامه گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: ما تمام تمهیدات را اندیشیده‌ایم اما بارش باران ما را هم غافلگیر کرد اتفاقاً امروز داوران از زمین بازی دیدن کردند و آنها به دلیل همین 30 درصد برفی که روی قسمتی از زمین نشسته بود، بازی را لغو کردند.

مدیر ورزشگاه ثامن‌الائمه شهر مشهد تأکید کرد: ما دو تیم در خراسان داریم و برای این دو تیم یک زمین در اختیار ما است باید شرایطی را ایجاد کنیم که زمین آسیب نبیند و این امکان وجود داشت که آن 30 درصد را پاکسازی کنیم ولی اگر این کار را می‌کردیم زمین خراب می‌شد و نمی‌توانستیم بازی هفته آینده سیاه‌جامگان را در این زمین برگزار کنیم.

وی در پایان گفت:‌به هر صورت ما برای پاکسازی زمین اقدامات لازم را از ساعت 18 انجام می‌دهیم و امیدواریم طبق دستوری که ناظر داوری خواهد داد مسابقه رأس ساعت 14 فردا برگزار شود.

س بازدید : 26 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب مرحله گروهی و در هفته ششم و پایانی لیگ اروپا آلکمار شب گذشته در گروه D به مصاف زنیت صدرنشین رفت.

 این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود آلکمار در خانه به پایان رسید تا با این نتیجه با 8 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعد لیگ اروپا صعود کرد.

جهانبخش، مهاجم ملی‌پوش کشورمان برای آلکمار بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 69 به جای بل‌حسنی  وارد میدان شد.

جهانبخش پس از این بازی در رختکن بات همبازی‌های و کادر فنی تیم جشن شادی گرفتند.


س بازدید : 16 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با حضور 16 تیم، از ظهر دیروز (پنجشنبه) در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است و امشب با مشخص شدن تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

تیم‌های بیمه رازی و سینا صنعت ایذه نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها که به عنوان تیم‌های اول گروه‌های خود جواز حضور در دیدار نیمه‌نهایی را کسب کرده بودند در این مرحله به مصاف هم رفتند که سینا صنعت با نتیجه 6 بر 2 مقابل حریف به برتری دست یافت و فینالیست شد.

نماینده کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات امشب به میدان خواهد رفت.

نتایج مسابقات انفرادی به شرح زیر است (اسیامی بیمه در ابتدا آمده است):

59 کیلوگرم: سامان عبدولی 5 (برنده) - عبدالمحمد پاپی یک
66 کیلوگرم: داور استفانک 9 - علی ارسلان 9 (برنده)
71 کیلوگرم: فرشاد بلفکه 2 - محمد علی گرایی 6 (برنده)
75 کیلوگرم: ارسن جلفلکیان 2 - پژمان پشتام 2 (برنده)
80 کیلوگرم: رامین طاهری صفر - مانوکیان 2 (برنده)
85 کیلوگرم: حسین نوری 2 (برنده) - مجتبی عابدین زاده یک
98 کیلوگرم: مهدی علیاری 4 - علی‌اکبر حیدری 7 (برنده)
130 کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی 11 - پاتاریدزه 13 (برنده)

س بازدید : 23 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فینال مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز ظهر امروز در اصفهان بین برادران عالمیان برگزار شد که نیما توانست با شکست نوشاد به مقام قهرمانی برسد.

نتیجه نهایی فینال:

نوشاد عالمیان یک - نیما عالمیان 4
گیم اول : 8 - 11
گیم دوم : 11 - 8
گیم سوم : 10 - 12
گیم چهارم : 3 - 11
گیم پنجم : 5 - 11
نیما با قهرمانی جایزه نقدی 3 میلیون تومانی را صاحب شد و نوشاد هم یک میلیون و 800 هزار تومان جایزه نقدی دریافت کرد.

برای این رقابت‌ها جوایز غیر نقدی هم در نظر گرفته شده بود.

س بازدید : 47 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی تبریز،مصطفی آجورلو پیش از دیدار مقابل تیم استقلال تهران در اردوی سرخ پوشان حضور پیدا کرد.
مدیرعامل باشگاه از آخرین وضعیت تراکتورسازان باخبر شد و گفت و گویی نیز با امیر قلعه نویی انجام داد که در این گفت و گو برنامه ریزی‌های تیم را برای آینده بررسی کردند.

همچنین سایت این باشگاه تصویری از پیراهن این تیم در مسابقه امروز را هم منتشر کرده است.


س بازدید : 26 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از لغو دیدار سرخپوشان برابر پدیده، اعلام کرد؛ قرمزپوشان امروز جمعه یک جلسه تمرینی را در سالن سرپوشیده برگزار خواهند کرد.

بر همین اساس، این جلسه تمرینی از ساعت 13:30 برگزار می‌شود تا بازیکنان برای بازی روز شنبه آماده باشند.

س بازدید : 29 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پیکان اردوی پیش از بازی خود مقابل سیاه جامگان ار در هتل المپیک برگزار کرده است که در این اردو برای صادق بارانی جشن تولد گرفته شد.

 

برخورد صمیمانه استقلالی ها و پیکانی ها در هتل المپیک

 اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم های استقلال و پیکان که هر دو در یک هتل اقامت دارند، در زمان شام شب گذشته با یکدیگر برخورد صمیمانه ای داشتند.

س بازدید : 59 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون کویت ضرب الاجلی را مشخص کرد تا مسئله تعلیق خود را حل کند در غیر این صورت حق شرکت در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2019 امارات را ندارد.

فدراسیون کویت از سال گذشته به خاطر دخالت‌های دولت در امور این فدراسیون از سوی فیفا تعلیق شد.

AFC تا تاریخ 23 دسامبر(3 دی ماه) به فدراسیون کویت مهلت داد تا مشکل تعلیق خود را حل کند.

س بازدید : 29 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور سازی از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ورزشگاه آزادی با وجود بارندگی‌ها برای برگزاری این دیدار آماده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.


 

 

س بازدید : 20 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، به دلیل بارش شدید بارش برف در مشهد دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و پرسپولیس لغو شد.

پس از بررسی مسئولان برگزار کننده بازی از زمین ورزشگاه و همین طور شرایط جوی شهر مشهد این دیدار لغو و به فردا موکول شد.

با اعلام بهروان رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر بازی فردا ساعت 14 برگزار می شود. 

س بازدید : 43 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: بازدید داوران بازی پدیده و پرسپولیس از ورزشگاه ثامن + عکس

داوران بازی پدیده و پرسپولیس از ورزشگاه ثامن بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با توجه به بارش شدید برف در مشهد برگزاری دیدار پدیده و پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

موعود بنیادی‌فر داور این دیدار و میرزابیگی ناظر داوری از زمین بازی بازدید کردند تا شرایط ورزشگاه ثامن را ببینند.

بعد از بررسی‌های صورت گرفته داوران به این نتیجه رسیدند این مسابقه فردا (شنبه) برگزار شود.

انتهای پیام/ا

س بازدید : 44 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: جدال برادران عالمیان برای قهرمانی در تور ایرانی

نیما عالمیان حریف برادرش نوشاد در فینال مسابقات تور ایرانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز ایرانی نیما عالمیان مقابل افشین نوروزی قرار گرفت که جدال دو ورزشکار با حساب 4 بر 2 به سود نیما به پایان رسید تا حریف برادرش نوشاد در فینال شود.

نتیجه کامل این بازی به شرح زیر است:

نیما عالمیان 4 _ افشین نوروزی 2
گیم اول : 8 - 11
گیم دوم : 10 - 12
گیم سوم : 11 - 9
گیم چهارم : 11 - 6
گیم پنجم : 11 - 7
گیم ششم : 11 - 5

داوران مسابقه :
ولی دیرباز - مرتضی میرزاخانی - غلامحسین خیراندیش

انتهای پیام/ا

س بازدید : 34 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: برای فدراسیون تیراندازی سرپرست انتخاب می‌شود/رأی دیوان باید اجرا شود

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش از برگزاری مجدد انتخابات تیراندازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید نصرالله سجادی معاون قهرمانی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری مجدد انتخابات فدراسیون تیراندازی گفت: مهلت دیوان عدالت اداری به ما مدت ها پیش به اتمام رسیده است و وزارت ورز  و جوانان به عنوان وزارتی قانون مدار ملزم به اجرای حکم این دیوان در خصوص رییس فدراسیون تیراندازی است.

وی با اشاره به سخنان حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری افزود: ما ملزم به اجرای قانون هستیم و تاکید رئیس محترم دیوان عدالت اداری برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی و معرفی رییس جدید است.

رییس دیوان عدالت اداری پانزدهم آذرماه در سخنانی به مناسبت سالروز تاسیس دیوان عدالت اداری از در حال اجرا بودن حکم نماینده مجلس دو شغله خبر داد و گفت: وزارت ورزش  قرار است بزودی برای این فدراسیون انتخابات برگزار و رییس جدید را معرفی کند.

س بازدید : 54 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: مهاجری:‌همه جوره آماده بازی با پرسپولیس بودیم/ پدیده از لغو بازی ضرر می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: همه جوره آماده بازی با پرسپولیس بودیم اما با لغو مسابقه ما ضرر می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های پدیده مشهد و پرسپولیس به دلیل بارش برف سنگین و وضعیت نامساعد ورزشگاه ثامن و همچنین مسیر منتهی به استادیوم لغو و به ساعت 14 فردا موکول شد.

خبرنگار خبرگزاری فارس با رضا مهاجری در خصوص این اتفاق تماس گرفت که سرمربی پدیده مشهد در این باره گفت: متاسفانه بازی لغو شد و فکر می‌کنم ما از این اتفاق ضرر می‌کنیم.

وی افزود: ما همه جوره در طول هفته تمرین کردیم و امروز آماده برگزاری بازی بودیم اما لغو بازی باعث این می‌شود که دوباره یک بار دیگر امروز برنامه‌های هفته گذشته را مرور کنیم.

س بازدید : 25 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: هاشمی: آقایان حرف زیاد می‌زنند!/ اگر سجادی وزیر شده خبر ندارم

رئیس فدراسیون تیراندازی می‌گوید وزارت ورزش هیچ صحبتی با او در خصوص برگزاری مجدد انتخابات این فدراسیون نداشته است.

سیدمهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره صحبت‌های امروز سجادی در خصوص انتخاب سرپرست برای فدراسیون تیراندازی و برگزاری مجدد انتخابات این فدراسیون گفت: حرف زیاد می‌زنند حالا باید تا هفته بعد صبر کنیم. صحبتی که ما با دیوان عدالت اداری داشتیم این بود که هفته آینده جلسه بگذاریم و درباره این موضوع بحث کنیم. اگرصحبتی برای این اتفاقات افتاده من خبر ندارم.

وی افزود: ما هفته قبل با وزیر ورزش جلسه داشتیم. چهارشنبه هم او به فدراسیون ما آمد . به او گفتم که با دیوان عدالت هفته آینده جلسه داریم. حالا اگر سجادی وزیر است که هیچی. باید ابلاغ این موضوع در چارچوب قانون و از طریق وزیر باشد. قانونی نیست که وزارت ورزش اجازه ابطال انتخابات را داشته باشد.

س بازدید : 53 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)
خبرگزاری فارس: بالوتلی:اگر به انگلیس بروم، اولویت اولم سیتی و بعد آرسنال است

مهاجم ایتالیایی نیس از بازگشت خود در آینده به لیگ جزیره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ماریو بالوتلی، ستاره ایتالیایی نیس فرانسه اظهار داشت که بزودی به لیگ برتر انگلیس باز خواهد گشت.

بالوتلی در مصاحبه با روزنامه دیلی استار گفت: اگر به انگلیس برگردم بدون شک به لیورپول برنخواهم گشت. وضعیت خودم را در لیورپول خیلی بد پیدا کردم. پیش از این هم گفته بودم هواداران لیورپول فوق العاده هستند اما من هرگز به آنفیلد برنمی‌گردم.

سوپر ماریو در پایان عنوان کرد: اگر به انگلیس بروم اولویت اولم رفتن به منچستر سیتی است و اولویت دومم آرسنال است. البته این به این معنا نیست که حتما به این تیم ها می‌روم بلکه من این دو تیم را دوست دارم.

بالوتلی در فصل گذشته در لیورپول شرایط خوبی نداشت و نتوانست رضایت کلوپ را جلب کند در نتیجه به عنوان بازیکن آزاد به نیس فرانسه پیوست. او موفق شد شرایط آرمانی سابق خود را به همراه این تیم فرانسوی بدست بیاورد.

تعداد صفحات : 49

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نتایج زنده
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1454
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 332
  • بازدید ماه : 1,232
  • بازدید سال : 20,442
  • بازدید کلی : 168,564
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات